Sep
08
2011

Situatia nu e roz dar nici neagra precum o zugraveste o parte din media

In urma unor acuzatii grave aduse companiei Universal Turism in on-line-ul de azi si probabil de maine, referitoare la situatia turistilor ce se afla in Turcia cu pachete achizitionate de la ei, public mai jos comunicatul oficial Universal Turism, cu mentiunea ca am colaborat si colaborez cu ei si am incredere deplina in actiunile pe care le fac:

“Turistii care sunt acum in destinatia Turcia prin pachete achizitionate de la Universal Turism sunt 121 nu 1800, din care 69 la Kusadasi, 6 in Bodrum si 36 in Antalya. Toti acesti turisti au cazarea asigurata si au transportul de retur asigurat, deci nu sunt blocati ci isi petrec concediul. Intradevar au fost mici probleme legate de plati si implicit cu check in-urile sau pe perioada sejurului, dar am onorat promisiunile de plata catre toate hotelurile si implicit turistii nostri au petrecut sejurul pe care l-au achizitionat, in hotelul pe care l-au achizitionat, fara a cheltui din banii proprii. Parte din pachetele acestea sunt achitate de Universal Turism , iar cealalta parte este achitata de partenerii Universal Turism, adica agentiile revanzatoare care au sustinut compania intr-o perioada dificila. Momentul dificil in care ne aflam acum se datoreaza faptului ca o anumita suma de bani pe care noi am achitat-o catre partenerii turci, in sezonul 2011 pentru rezervarile din sezonul 2011, au fost directionate de acestia in alta parte si a trebuit sa le reachitam.

Al doilea motiv este faptul ca avem cativa parteneri care nu si-au achitat serviciile la timp, turistii calatorind si intorcandu-se din destinatii, iar serviciile ramanand neachitate catre noi. Cele doua motive ne-au adus in situatia in care nu am mai putut efectua plati catre furnizorii nostri de servicii, dar in acest moment agentiile partenere au venit in ajutorul nostru si au achitat din nou aceste servicii, achitate initial catre noi, direct furnizorilor nostri de servicii, adica partenerilor externi, ramanand ca ulterior, dupa ce Universal Tursim iese din acest blocaj financiar sa returneze sumele partenerilor. Deci nu am intrat in faliment !!! Am inceput sa facem angajamente de plata catre partenrii nostri si am stabilit termene pana la momentul in care aceste solduri trebuie achitate.
Vrem sa iesim din acest blocaj si sa putem continua activitatea companiei avand in momentul de fata sansa de a obtine o infuzie de capital, plus posbilitatea de a recupera din soldurile vechi si sa restituim in timp util partnerilor nostri sumele cu care ei ne-au ajutat acum“, a declarat Florin Crisan, proprietarul Universal Turism.

4 Comments »

  • Stefan Ionescu says:

    Ce porcarie de comunicat! Nu le mai lua apararea, fiindca toate agentiile de turism de la noi sunt o apa si un pamant. Adica sub orice critica! Daca vreti sa calatoriti, faceti-o pe cont propriu, cumparandu-va bilete de avion direct de la transportatorii aerieni si rezervandu-va cazarea fie direct de la hotel/motel, fie prin site-uri serioase gen booking.com

  • razvan says:

    Stefan, nu le-am luat apararea. Sunt oameni cu care eu am lucrat si lucrez si in conditiile date au facut tot ce au putut sa-si respecte angajamentele fata de turisti. Problema e ca la noi se exagereaza mult, mult prea mult. Am citit si eu articolul despre 1800 de romani “disperati” din evz si am decis sa aflu adevarul de la sursa – cu numere reale.

  • sebi says:

    Sunt de acord cu Razvan,colaborez cu Universal Turism de 5 ani si intotdeauna au facut tot ce au putut pt a-si respecta angajamentele,si pt a-si multumi turistii,chiar daca uneori au iesit in minus la pachete unde au aparut situati de overbooking care nici pe departe nu erau generate de ei.Sper din tot sufletul sa poata sa treaca peste acest impas financiar

  • sibiu says:

    mai mira pe cineva ce exagerari apar in presa romaneasca?

RSS feed for comments on this post. TrackBack URL


Leave a Reply

Powered by WordPress | Theme: Aeros 2.0 by TheBuckmaker.com | Hosted and customized: Comanescu.ro | Photos: IndieStudio.ro